Nuffnang Ads

Tuesday, December 23, 2008

The Day I Found Love

.

  • Sweet tak Husband saya bila dia tiap-tiap hari sms/call saya tepat jam 9.30 remind-kan untuk saya makan vitamin.

  • Sweet tak Husband saya bila saya dapat e-mail dari Maybank2u 3rd Party Fund Transfer dengan message, “Untuk belanja/shopping di Sarawak.” Saya senyum sorang2 depan computer pagi tadi! Heh.

  • Sweet tak Husband saya bila dia bagi saya supplementary Maybankard Visa Gold untuk saya guna sebagai hadiah. (and please be informed that I have never used it until now sebab saya bukan ambil kesempatan dari setiap pemberian Suami, nantilah bila ada keperluan dan kecemasan, saya guna k, Dearie?)

  • Sweet tak Husband saya bila dia tolong packing baju-baju saya di rumah KL untuk ke Kuching sebab malam saya tiba di KL, saya tidak akan pulang ke rumah sebaliknya terus berehat di hotel sebelum kami berlepas ke Kuching esoknya.

  • Sweet tak Husband saya bila dia tolong tukar dan basuh cadar di rumah KL (untuk kesemua bilik, mind you!) untuk menyambut ketibaan saya nanti. (Sebenarnya saya tak sabar nk tengok hasilnya, cadar mana yang dia pilih untuk setiap bilik itu?) Ngee.

  • Sweet tak Husband saya bila setiap kali lepas saya masak dan kami makan, dia tolong basuh pinggan. Kami selalu fighting over untuk membasuh pinggan, tapi katanya, saya dh masak, jadi biar dia basuh pulak. Ngee.

  • Sweet tak Husband saya bila dia tak dapat balik berjumpa saya pada hujung minggu lalu, dia mengirim sebakul bunga hidup ke pejabat saya dengan message di atas kad : “Yang, sorry tak dapat balik! Miss you very much!” (di mana staf-staf saya tersenyum-senyum bila Cik Penghantar Bunga itu datang membawa bunga hidup ke dalam bilik pejabat saya).

  • Sweet tak Husband saya bila dia beli tiket wayang, dia beli yang couple seat itu untuk kami menonton dengan selesa dan seat besar. ;)

  • Sweet tak Husband saya bila cakap "Sayang (*saya) sangat-sangat!" tiap-tiap hari since kami couple. (Err, that would be everyday for 5 years time dah!)

I still think that marriage is the best thing that ever happened in my life. Thank you Husband Dearie, for making my life this complete and for loving me this much! 1.6.3.!

.



No comments :