Nuffnang Ads

Thursday, December 4, 2008

Makan-makan Time!


.
For the first time ever I gave myself a try for the famous cooked of variety foods at Kelana Jaya or known as "William" (sempena nama Owner dia). Just tell them what do you prefer and/or want to eat, they will cook for you. The foods that they would cook for you are based on rice, noodles or pastas. Sila, sila inform mereka jika anda ada mengidam, atau lama tidak makan, atau tidak pernah merasa, atau ingin merasa makanan-makanan yang anda mahukan. Owh, please be informed that the portion is not as what you think, portion mereka boleh menyebabkan anda kenyang [giler, ok] semalaman. Heh.

Saya mencuba dan ingin makan Beef Lasagna pada malam itu. Dengan hidangan bersama Meatballs di dalam menu pilihan saya itu, dan sos lasagna-nya yang sedikit masam, saya tidak mampu untuk menghabiskannya (tapi, sahabat saya, ZuluS berjaya habiskan, ok? Dan Husband saya juga habiskan Spaghetti-nya).


Saya suka gambar ini. Kami kekenyangan dan meredah hujan renyai untuk pulang. Heh.

On Saturday, we went to Ani Sup Utara and guess what?

Ada promosi RM1! Haha.

Saya memang terasa ingin makan bihun sup tapi memandangkan it was during lunch hour, I decided to order Chicken Rice. But then, kerana saya mahukan Bihun Sup juga (dan ada promosi RM1 tu, kan? Ngee) saya order juga Bihun Sup. Hasilnya, saya amat kenyang tengah hari itu dan Bihun Sup RM1 itu tidak menghampakan. Alhamdulillah!

*Dan sekarang, saya masih lagi terasa kesedapan Bihun Sup tersebut. Saiko. Hehe.



No comments :