Nuffnang Ads

Sunday, November 15, 2009

10 Years Reunion STF959

.
*Photo from Rina*
  • What :
    Reunion STF959 10 Years (1999-2009)

  • When :
    07.11.2009 (Saturday)

  • Where :
    The Junction Bistro Seri Cempaka Service Suite Tower 2, Menara PGRM No. 6, Jalan Pudu Ulu, Cheras,
    56100 KL

Notes:

  • It was super duper fun meeting [almost] everyone there!

  • Nak minta maaf pada Am sebab macam kelam kabut sampai lambat (jem, duh!) and bila sampai naik atas dulu tanpa tunggu dia. Huk Huk. My bad. Then cepat-cepat call sebab tak nampak lagi Am kat meja. Call Husband saya dan Husband Am, sebab Am tak jawab call (panic attacked, thank you, heh). Then [baru] lega nampak Am naik/sampai dengan Masterq. Fuh!

  • Tengah-tengah duk panik tak nampak Am, left Lil Darling Khayra kat Id, then masuk-masuk Dewan je, Khayra tengah nangis. [Ok, panik sekali lagi, thank you). Trying so hard to pujuk her, tapi tak menjadi. [“Yang, tolonggg!!!" (dalam hati)]. Huhu.

  • Telefon talian hayat (My Dearest Hubby yang sungguh baik hati), tried to get some kata-kata semangat untuk pujuk hati tenang dengan Khayra then Khayra starting to calm down. Letak HP, then tetiba Khayra nangis semula. (Ho, ho, ho!).

  • The rest of the event, macam rasa tak berpijak di bumi yang nyata, rasa nak balik dan dudu-didi-dada dengan Khayra je kat umah, tapi dah namanya 10 years Reunion, gagahkan hati juga dodoi-dodoi, pujuk-pujuk Khayra sampai dia tertidur. [Fuh, legaaaa..].

  • Nak cakap thanks banyak-banyak to Id yang tolong ambilkan food (sebab saya tengah pangku Khayra tidur-takot nak letak dia dalam stroller-takot dia terjaga dan nangis-dan Ibu ini akan panik semula) dan tolong ambilkan nombor untuk exchange gift tapi dalam masa yang sama Ayuni pun tolong ambilkan nombor. Thank you Id. Thank you, Ayuni!

  • Saya tak amik 2 nombor ye kawan-kawan, saya amik nombor dari Ayuni (nombor 030) dan dapat hadiah dari Linda Razak.

  • Hadiah saya? Muwahaha. Am yang dapat. Kah kah! Hubby saya yang tolong wrap-kan hadiah tu ye. Am cakap, “Hadiah awak, Wahida? Orang yang aku keep in touch?” Haha. Hadiah saya tak best, tapi dapat kat orang best. (Apa saya mengarut?) Ngee.

  • Nak minta maaf kat Id, sebab tetibe panik dengan Khayra, left her time makan. Ampun!

  • Most of all nak minta maaf dengan Khayra sebab it was loud that night and kacau her sweet dreams that night dengan keriuhan kawan-kawan Ibu. STFians memang macam tu, sayang. Nanti nk masuk STF tak? Hehe.

  • Nak ucap jutaan terima kasih kat Husband saya yang tercinta sebab izinkan saya pergi Reunion, sanggup hantar saya ke Cheras malam tu, tumpangkan kawan saya, Id sebab dia risau Id drive sorang-sorang balik lewat malam nanti (almaklum darah manis, eceh!) lepas Id cakap nak park kat rumah and tumpang us to Cheras, tolong wrap-kan hadiah Reunion, tolong jaga-pujuk Khayra juga. Owh, saya rasa hati saya sungguh sarat dengan cinta terhadap Suami saya itu. (Sila, buat-buat tak baca, ye!).

  • Khayra bangun dari tidur dan senyum-senyum semula after 45 minutes nap (macam tu la anak Ibu). Tapi no one could touch her, nanti dia mencebik and starting to cry. *sigh* [Walhal, ramai yang geram nak amik dia, sorry kawan-kawan!) My Lil Darling was being so manja that night.

  • Kami hanya tidur jam 2 pagi that day selepas pulang dari Reunion-yang-sungguh-best sebab packing barang-barang and terjaga dari tidur at 5.59am, rush to shower and catch ERL to KLIA. Haha!

Conclusion :

  • Reunion best!
  • I am happy, tired and sleepy pulang dari KL.
  • Khayra, Ibu nak minta maaf sebab Khayra tak pernah nangis macam kat Reunion Ibu tu. Khayra sentiasa a happy-happy-joy-joy little girl, so saya sangat guilty malam tu sebab dia syedeh Huk.
  • Husband bagi hadiah HP baru sempena kelahiran Khayra. (He is just a Darling Hubby, kannnn?) Love him! *Muahs* (Tiba-tiba dalam entry Reunion? hahah!)


Ok, saya tak banyak bergambar time Reunion, sila jangan lupa kehadiran saya eih? End of story. Heh.



*Gambar bukan dari kamera saya. Dari kawan saya, Muniza di Facebook.*

.



No comments :