Nuffnang Ads

Tuesday, November 24, 2009

ZMC: Under New Management...?


Aku dapat bos baru baru-baru ni… dengar-dengar cerita dia ni garang yang teramat sangat. Semua orang di ZMC sekarang ni pun tengah panik dan kelam-kabut tunggu kehadiran bos baru.

Bos baru ni perempuan dan kalau berdasarkan pengalaman aku dengan lady bosses ni, mengerikan dan amat particular. Tapi aku dengar-dengar bos baru aku ni jauh muda daripada aku.. macam mana dia boleh jadi Bos pun aku tak tahu.

Hari tu, aku dan Wahida balik lambat… tiba-tiba Bos baru datang naik atas buat spot-check, terkejut kitorang. Tapi kita sempat la curi-curi ambil gambar Bos baru kita…
…..

….


..

.

Masa depan ZMC…? Comel la jugak Bos baru aku ni


Tapi teramatlah particular sehingga aku buat kerja pun dia nak supervise macam ni


Nampak sangat siapa staf kegemaran Bos baru aku… (Tahap tertinggi ilmu ‘Bodeksism’)





No comments :