Nuffnang Ads

Sunday, April 11, 2010

Life, Career and Love of My Life

.
Updates :-

LIFE

Just got back from KL. Super duper tired sebab pergi packing barang-barang rumah Dsara and will be going transported them to KT soon. Melihat barang-barang di dalam kotak adalah menyedihkan. Sungguh meruntun jiwa. Melihat rumah Dsara itu separa kosong adalah sungguh hiba. Menikam kalbu. Sedih lah sebab rumah itu terlalu banyak tersimpan kegembiraan kami. While we were in KL, we went to Ikea and burnt a few hundred there. Aaawwhh, shopping tak pernah gagal menerbitkan rasa ceria, kan? Ahha!


Lil Darling at Ikea.


CAREER

Bos saya sungguh baik. Sehingga kini, Bos adalah alasan kukuh saya tidak menerima lain-lain tawaran yang datang. Lately saya diuji dengan pelbagai ragam klien. Ragam tu tak apalah, boleh la handle sedikit sebanyak pun. Tapi yang tak tahan kalau yang walk-in and… waaaa, ada body odour (BO). OMG! I don’t know what would they said to me, tapi dan dan tu jugak gua buat muka tak senang. Could not help la! Ok, memang saya pastikan bahawa bilik saya ada air freshener, but still (kadang-kadang) BO diorang tak boleh atasi air freshener bilik I, tau! *nangis*

On another note : Saya telah selesai deal with VVIP and VIP. Memang cukup memberi pengalaman yang sukar dilupakan. Terima kasih Tuhan kerana memberi peluang yang berharga ini.


LIL DARLING

Khayra is 9 months now! Books are still her favourite! Khayra boleh duduk diam dengan buku di sekeliling dia. Dah kenal family members since her 6-months old tapi sekarang siap tunjuk dengan jari lagi kalau kita tanya. Kalau mahukan sesuatu, she would point out with her finger and cakap, “Nak”. Last 3 days, saya ajar dia kenal nama dia sambil angkat tangan. So sekarang skill terbaru Khayra :-

Ibu : “Siapa nama Khayra?” (Macam cikgu, ok?)

Khayra : (angkat tangan tinggi-tinggi sambil senyum)

*****

Yeay, anak Ibu! I love love love her! :D

*Nota kaki #1 : Betul lah kata orang - bila balik kerja, tengok anak yang sihat dan happy, hilang segala bebanan kerja di pejabat. I feel it, so true!

*Nota kaki #2 : Psstt … this person follows me on my twitter. LOL! It is just an honour to me. Terus YM my Husband bagitau saya telah jadi cair sebab tahu YB Dato’ jadi follower saya :D Ngee.


.



6 comments :

aMm said...

Ayahsu orang pertama komen..
ngeee..
hehehe

farul said...

eiiee sapa la ketiak busuk tu..lol

HW said...

aMm : Yeay! Thank you, thank you! :D

Farul : Client(s). Isk!

dayot said...
This comment has been removed by the author.
dayot said...

bulatnya mata khayra.
cuteness!

Wahida said...

Dayot : hehe :D