Nuffnang Ads

Tuesday, April 14, 2015

Majalah Pa & Ma - Edisi Mei 2015


Ada dua kanak-kanak excited bila tengok gambar sendiri dalam magazine :P


Hafiya berkata dengan penuh excited sekali: “Adik ada dalam ni!” :D


Malu nak letak gambar penuh, tapi boleh beli Majalah PaMa untuk Edisi Mei 2015 untuk pembacaan lanjut ya :D 


Saya beli 5 sebab ada kiriman dari Umi saya, Mama saya, Khayra nak satu dan untuk koleksi peribadi. Kenangan sampai akhir hayat (dan boleh claim rebate cukai nanti). Kekekeke.



Ini bila Khayra baca dia cakap: “Patutnya I-B-U kan, Ibu. Bukan Mama Wahida.” Siap eja sekali I-B-U. Hehehe. Anak lawyer sangat :P

Thank you pada semua yang menyokong usaha menyediakan bekal dan sarapan kreatif untuk anak-anak saya, pada Suami: Encik Hazri Bin Haris yang banyak membantu dan memberi sokongan - tolong siapkan anak-anak dipagi hari, tolong hantar anak-anak ke sekolah, tolong sama-sama uruskan house chores, pada ibubapa saya: Tuan Haji Mukhtar Bin Abdullah dan Puan Hajjah Zaini Binti Mohamad dan keluarga, juga kepada my extended family. Pada kawan-kawan baik saya, Linda, Zmah dan Masz, geng Lasagna yang tahu tentang perkara ini lebih awal dan pada mereka saya berkongsi cerita tentang bekal hampir setiap hari. Thank you to Puan Editor PaMa, Puan Eizan Ariffin untuk secebis peluang berkongsi ilmu.

Macam ucapan terima award pulak. Bahahahaha! :P

But seriously, thank you semua! Alhamdulillah, syukur pada Yang Mencipta :D


No comments :